sobota, 26 stycznia 2013

Bohaterowie.

Leanna Vorato
17 września 1994r, Nowy Jork.
'Friends are angels who lift us to our feet 
when our wings have trouble remembering how to fly'

Lilith Dowell
26 listopad 1994r, Londyn.
'Instead of loving your enemies treat your friends a little better.'

Zayn Malik
12 styczeń 1993r, Londyn.
'Just because your prince hasn't come doesn't mean you're not a princess'

Niall Horan
13 września 1993r, Londyn.
'Life is like a book. Just 'cause one chapter closes, doesn't mean the book is over.
So live life and don't skip to the end'

Ashton Willis
5 maja 1993r, Londyn.
'Don't dwell in the past, don't dream of the future, concentrate the mind 
on the present moment. '


Liam Payne
29 sierpnia 1993r, Londyn.
'Personally, the worst thin a boy can do to a girl is to ignore her while 
she's loving him with all her heart'

Louis Tomlinson
24 grudnia 1991r, Londyn.
'Live for the moment beacuse everything else is uncertian.'

Harry Styles
1 luty 1994r, Londyn.
' A dream is only a dream... Until you decide to make it real.'

Teraz czas na małe wyjaśnienia. 
Akcja opowiadania zaczyna się w roku 2012, dokładnie 17 września, 
kiedy to główna bohaterka kończy 18 lat,
 dlatego w tym opowiadaniu One Direction jest o rok młodsze (:
W 2012 chłopcy są dopiero w Xfactorze, więc mnie nie poprawiajcie ani nie wytykajcie,
 że oni byli 2010. Byli, ale w moim opowiadaniu są teraz. 
Wszystkie rzeczy związane z tym zespołem powinniście wyrzucić z głowy i wiedzieć tylko to,
 że połączono ich i tyle. Cała reszta jest wymyślona PRZEZE MNIE!
Jedyne co ich łączy z dzisiejszymi chłopakami to: rok urodzenia, połączenie w zespół.
Nie pisałam o ich charakterach, ponieważ tak na prawdę one się dopiero wykształcą
i ich poznacie z każdym rozdziałem.
Dlatego jeszcze raz piszę: OPOWIADANIE JEST MOIM WYTWOREM WYOBRAŹNI.
A co do głównej bohaterki i osób wymyślonych (Ashton i Lilith), ich charaktery również
możecie poznać w pierwszych rozdziałach, więc bez sensu mam się rozpisywać.

+ Nie znalazłam żadnego gifa ze starszą osobą, więc dodam Wam zdjęcie.

Caroline William
11 lipca 1944r, Londyn.

I to chyba tyle o bohaterach. Nie mam zamiaru wprowadzać innych, 
a jeśli jakiś wprowadzę to na krótko albo nie będą odgrywać dużej roli.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz